Garanti og informasjon

Vi tilbyr livstidsgaranti på fargen til våre vannbestandige smykker. Vi gir ett års internasjonal garanti mot produksjons- og materialfeil. Vi tilbyr også livstidsgaranti på våre Signature-smykker i massivt gull og laboratoriedyrkede diamanter.

Godt å vite: Garantien dekker ikke normal slitasje, uforsiktig håndtering eller skade som skyldes uhell. Garantien er kun gyldig når vedlikeholdsanvisningene følges. Ta vare på ordrebekreftelsen din – den fungerer som garantibevis.

VANNTETTE SMYKKER

HVA DEKKER LIVSTIDSGARANTIEN PÅ GULLFARGEN?

Garantien dekker falming av gullfargen på smykket ditt.

HVA ER IKKE DEKKET AV LIVSTIDSGARANTIEN PÅ GULLFARGEN?

Garantien dekker ikke løse steiner, tapt emalje, perler, skjell eller andre utsmykninger. I tillegg dekkes ikke skader som følge av slitasje eller riper. Smykkene er vanntette, men ikke alkoholbestandige – du kan altså ikke bruke hånddesinfeksjon mens du har på deg disse smykkene.

MØRKNER VANNTETTE SMYKKER OVER TID?

Ja, smykkene kan bli mørkere over tid. Mørkningen av fargen dekkes ikke av livstidsgarantien.

HVA MÅ JEG GJØRE FOR Å FREMSETTE ET KRAV UNDER LIVSTIDSGARANTIEN PÅ FARGEN?

Hva trenger jeg for å fremsette et krav under livstidsgarantien på fargen?

Du må beholde den originale kvitteringen. Hvis du kjøpte smykket ditt hos en forhandler, må du ta kontakt direkte med den forhandleren. Hvis du kjøpte smykket ditt fra oss, kan du fremsette et krav ved å sende en e-post til contact@mockberg.com.

ER DET NOE JEG BØR VITE OM DE VANNTETTE SMYKKENE?

Smykkene er vanntette, men ikke alkoholbestandige. Det betyr at du ikke kan bruke hånddesinfeksjon mens du har på deg disse smykkene.

SIGNATURE COLLEKTION

HVA DEKKER LIVSTIDSGARANTIEN?

Hva dekker livstidsgarantien?

Livstidsgarantien vår garanterer at smykket ditt er fritt for produksjonsfeil i materialer eller utførelse. Dersom du opplever problemer med smykket ditt, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt, så hjelper vi deg gjerne.

HVA ER IKKE DEKKET AV LIVSTIDSGARANTIEN?

Vær oppmerksom på at livstidsgarantien vår ikke dekker skader som skyldes uhell, feilaktig håndtering eller normal slitasje. Den gjelder heller ikke for modifikasjoner eller reparasjoner utført av uautoriserte tredjeparter. Tapte diamanter omfattes ikke av livstidsgarantien.

HVA TRENGER JEG FOR Å FREMSETTE ET KRAV UNDER LIVSTIDSGARANTIEN?

Hvis du kjøpte smykket ditt hos oss, kan du fremsette et krav ved å sende en e-post til contact@mockberg.com.

KLOKKER

ER KLOKKENE DEKKET AV NOEN GARANTI?

Ja, alle klokker er dekket av en produksjonsgaranti. Produksjonsgarantien dekker alle produksjons- og materialfeil i en periode på 2 år fra den datoen bestillingen ble levert.

HVORDAN FREMSETTER JEG ET KRAV UNDER GARANTIEN MIN?

Hvordan fremsetter jeg et krav under garantien min?

Du må beholde originalkvitteringen. Hvis du kjøpte smykket ditt hos en forhandler, må du henvende deg direkte til den forhandleren. Hvis du kjøpte smykket ditt fra oss, kan du fremsette et krav ved å sende en e-post til contact@mockberg.com.

ANDRE SMYKKEKOLLEKSJONER

ER DE ANDRE SMYKKENE SOM IKKE ER VANNTETTE DEKKET AV NOEN GARANTI?

Ja, andre smykker som ikke er vanntette er dekket av en produksjonsgaranti. Produksjonsgarantien dekker alle produksjons- og materialfeil i en periode på 1 år fra datoen bestillingen ble levert.

HVORDAN FREMSETTER JEG ET KRAV UNDER GARANTIEN MIN?

Du må beholde originalkvitteringen. Hvis du kjøpte smykket ditt hos en forhandler, må du henvende deg direkte til den forhandleren. Hvis du kjøpte smykket ditt fra oss, kan du fremsette et krav ved å sende en e-post til contact@mockberg.com.

Godt å vite: Garantien dekker ikke slitasje, uforsiktig håndtering eller skade som skyldes uhell. Garantien er bare gyldig dersom vedlikeholdsanvisningene følges. Ta vare på ordrebekreftelsen, da den fungerer som ditt garantibevis

For ytterligere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss på contact@mockberg.com. Når du fremsetter en klage, vennligst oppgi relevant informasjon og årsaken til klagen. Hvis varen din har en defekt som omfattes av garantien, kan du opprette en reklamasjonssak ved å sende en e-post til contact@mockberg.com