Returer og klager
Hos Mockberg har du alltid 60 dagers angrerett fra dagen pakken din ble levert til agenten din eller hjemmet ditt. Returkostnaden er 39 SEK innen Sverige, 5,9 Euro for Europa, og 9,99 Euro utenfor Europa. Nedenfor finner du spørsmål og svar om retur, bytte og klager. Alt dette og annen informasjon kan også finnes i vår support.
For å starte returen, registrer din retur eller klage her!
Sammenleggbart innhold
HVA KOSTER DET Å RETURNERE ET PRODUKT?
Returen koster 39 SEK innenfor Sverige, 14 Euro for Europa og 16 Euro utenfor Europa.
HVA ER KRAV FOR RETUR?
Produktet må være ubrukt og se ut som det gjorde da du mottok det. Alle strekkodeetiketter skal forbli festet til produktene og posene, da vårt lager skanner alt ved hjelp av håndholdte datamaskiner og kan derfor ikke akseptere produkter som mangler strekkode.
All beskyttelsesplast skal forbli intakt og produktet skal returneres i esken. Alle smykker må returneres i originalemballasjen (i zip-posen med strekkode, silkepose og boks).
Vennligst merk at vi ikke tilbyr retur på graverte eller tilpassede produkter, inkludert alle varer fra vår Signature Collection. Disse produktene er håndlaget etter dine spesifikasjoner, inkludert valg av diamantstørrelser, noe som gjør hver enkelt vare unik og personlig for deg. Derfor er alle kjøp av disse tilpassede produktene endelige.
NÅR FÅR JEG REFUSJON?
Refusjoner kan ta opptil 14 dager, avhengig av banken din.
HVA SKJER ETTER JEG HAR SENDT INN EN RETUR?
Hvis det er tegn på at produktet er brukt, godtar vi ikke returen. Når vi har mottatt returpakken din, behandler vi returen innen 14 dager.
Så snart returen er godkjent og refusjonen er utstedt, vil du motta en e-post fra oss som bekrefter at returen din er akseptert. Hvis returen ikke aksepteres, sender vi den tilbake til deg.
Det er opp til kunden å sørge for at varen er feilfri, korrekt og bekreftet for retur.
HVA SKJER HVIS JEG IKKE HENTER PAKKEN?
For pakker som ikke hentes på hentestedet i tide, forbeholder Mockberg seg retten til å belaste deg med et ekspedisjonsgebyr på 150 SEK, for å dekke returfrakt og administrative kostnader.
HVORDAN KLAGER JEG EN KLAGE PÅ ET PRODUKT?
Hvis varen din har en defekt som faller innenfor rammen av et garantikrav, kan du klage her!
Fant du det du lette etter?
På vår FAQ-side kan du finne svar på de fleste spørsmål. Der finner du informasjon om alt fra retur, kjøpsbetingelser, produktinformasjon og leveranser.
For ytterligere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss på contact@mockberg.com.
Når du sender en klage, vennligst del relevant informasjon og årsaken til klagen. Hvis varen din har en defekt som faller innenfor rammen av et garantikrav, kan du klage her!
Garanti
Hos Mockberg ønsker vi at våre kunder skal få en best mulig opplevelse når de kjøper våre smykker og klokker. Derfor tilbyr vi livstidsgaranti på fargen på våre vannbestandige smykker og gir også 1 års internasjonal garanti mot produksjons- og materialfeil.